Iako je Konjic prošle godine dobio status grada i kroz njega dnevno prolazi više od 40 autobusnih linija, još nema autobusku stanicu, a stručnjaci se muče s pronalaskom lokacije zbog nedostatka zemljišta i potrebe da taj objekat povežu s Koridorom 5C.

Pomoćnik gradonačelnika za prostorno uređenje, građenje i obnovu Konjica Esad Omerović kaže kako se intenzivno radi na pronalasku rješenja za izgradnju autobusne stanice u tom gradu ali da se radi o veoma kompleksnom projektu na koji utječe više faktora.

“U toku je izrada regulacijskog plana Trešanica gdje se pokušava pronaći lokacija koja bi bila blizu grada, željezničke stanice i infrastrukturno kompletne gradske zone. Kroz taj regulacijski plan pokušavamo iznaći rješenje za postavljanje autobusne stanice vodeći računa i o priključcima za autoput koji će biti na području Konjica”, kaže Omerović.

Tvrdi da se intenzivno radi na rješenju tog problema, ali da ipak dinamika izrade regulacijskog plana kasni zbog izrade autoputa i određenih problema s kojim se susreću na tom lokalitetu jer se radi o kontaktnom području s industrijskom zonom. Tako da će plan koji je trebao biti završen do kraja godine, prema njegovim riječima, ipak morati prijeći u iduću godinu.

“To je ogromni projekat. Autobusna stanica treba biti dimenzionirana prema potrebama grada, zato i čekamo da se na bazi struke riješi prostor, a ona će se radila prema saobraćajnoj potrebi stanovnika Konjica”, pojasnio je naš sagovornik.

Ističe da je autobusna stanica u Konjicu dugogodišnji problem zbog nedostatka gradskog građevinskog zemljišta i gusto naseljenog mjesta, koji treba kvalitetno riješiti. Zbog toga se po njegovim riječima alternativno analiziraju i druge lokacije, koje pored potvrde struke trebaju proći javnu raspravu i Gradsko vijeće Konjica.

“Intencija je prema ovome prostoru Trešanica, ali pratimo sve aspekte. Još nisu definirani svi izlazi Koridora 5C, a lokacija za stanicu je bitna radi bolje komunikacijske veze stanovništva s gradovima. Očekujemo da će novom mrežom saobraćajnica, gdje Konjic postaje čvorište, trebati i autobusku stanicu približiti, da mogu bez utjecaja na lokalni saobraćaj lako autobusi doći i pristupiti tom lokalitetu”, pojasnio je Omerović za Klix.ba.

Smatra kako nema svrhe autobusku stanicu praviti na lokalitetu do kojeg autobus treba ići kroz sami centar i stvarati gužve, jer bi i sami prijevoznici izbjegavali ulazak u grad da kupe putnike.

S druge strane izgradnjom autoputa Konjic će dobiti zaobilaznicu koja će relaksirati posebno teretni transportni saobraćaj kroz grad, čime će se magistralna cesta M-17 automatski preinačiti u gradsku magistralu koju će najviše koristiti lokalno stanovništvo.

By nk 3

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *