DruštvoKonjicVijesti

REAKCIJA GRAĐANA Orašje bez vode: Obavijesti stižu prekasno!

Konjic, 17. jula 2025. – Nekoliko ogorčenih građana naselja Orašje obratilo se redakciji portala NoviKonjic.ba s dramatičnim svjedočanstvom o problemima s vodoopskrbom koji su ih zadesili proteklih dana.

Ono što je započelo kao „veliki napor“ radnika vodovoda da otklone kvar, pretvorilo se u pravi haos i frustraciju za stanovnike, posebno za starije, bolesne osobe i porodice s malom djecom.

Dana, 16. jula 2025. godine došlo je do obustave vodoopskrbe u Orašju.

Kako su nam javili građani, radnici Vodovoda i kanalizacije su, navodno uz velike napore, uspjeli otkloniti dio kvara i pustiti vodu u cijevi.

Na upit građanina tehničkoj službi VIK-a, dobiven je odgovor da se radi o kvaru kakav se nije dogodio posljednjih pet godina te da je sve u redu i da radnici završavaju posao.

Građani su, u nadi da je problem riješen i da neće biti ponovnih intervencija, nepripremljeni dočekali jutro 17. jula – sa česmama potpuno praznima.

Posebno je zabrinjavajuća činjenica da u Orašju žive brojni stariji i bolesni ljudi, kao i mala djeca, za koje je pristup pitkoj vodi od vitalnog značaja.

I dok tehnička služba tvrdi da je obavijest o nestanku vodoopskrbe puštena, građani svjedoče da je ta obavijest stigla tek nakon zatvaranja ventila!

Ovo je, blago rečeno, neprihvatljivo.

Ako se znalo da je problem riješen samo djelomično i da će radovi biti nastavljeni, bilo je elementarno da se to najavi barem dan ranije.

Takva pravovremena obavijest omogućila bi, posebno nemoćnim osobama, da se organiziraju i pripreme određene količine vode.

Voda je, uz kisik, osnovni element i potreba života, a nedostatak iste u ovakvim situacijama izravno ugrožava zdravlje i kvalitetu života građana.

Ovaj incident jasno ukazuje na ozbiljne nedostatke u koordinaciji informacija unutar službi.

Nije dovoljno samo „raditi od 8 do 16 i otići kući“, pogotovo kada se radi o vitalnim uslugama poput vodoopskrbe.

Ukoliko se ne može osigurati pravovremena najava prekida, tada bi se barem trebale staviti određene službe na raspolaganje kako bi reagirale u datoj situaciji i pružile pomoć građanima.

Redakcija portala Novikonjic.ba obratila se za komentar JKP Vodovod i kanalizacija te će javnost biti naknadno upoznata s njihovim odgovorom.

Nadamo se da će ovaj apel građana potaknuti nadležne službe da preispitaju svoje protokole i osiguraju bolju komunikaciju i organizaciju, kako se ovakve situacije ne bi ponavljale i kako bi se zaštitila dobrobit svih stanovnika Konjica.

Slični članci

Back to top button