
Konjic, 17. jula 2025. – Nekoliko ogorčenih građana naselja Orašje obratilo se redakciji portala NoviKonjic.ba s dramatičnim svjedočanstvom o problemima s vodoopskrbom koji su ih zadesili proteklih dana.
Ono što je započelo kao „veliki napor“ radnika vodovoda da otklone kvar, pretvorilo se u pravi haos i frustraciju za stanovnike, posebno za starije, bolesne osobe i porodice s malom djecom.
Dana, 16. jula 2025. godine došlo je do obustave vodoopskrbe u Orašju.
Kako su nam javili građani, radnici Vodovoda i kanalizacije su, navodno uz velike napore, uspjeli otkloniti dio kvara i pustiti vodu u cijevi.
Na upit građanina tehničkoj službi VIK-a, dobiven je odgovor da se radi o kvaru kakav se nije dogodio posljednjih pet godina te da je sve u redu i da radnici završavaju posao.
Građani su, u nadi da je problem riješen i da neće biti ponovnih intervencija, nepripremljeni dočekali jutro 17. jula – sa česmama potpuno praznima.
Posebno je zabrinjavajuća činjenica da u Orašju žive brojni stariji i bolesni ljudi, kao i mala djeca, za koje je pristup pitkoj vodi od vitalnog značaja.
I dok tehnička služba tvrdi da je obavijest o nestanku vodoopskrbe puštena, građani svjedoče da je ta obavijest stigla tek nakon zatvaranja ventila!
Ovo je, blago rečeno, neprihvatljivo.
Ako se znalo da je problem riješen samo djelomično i da će radovi biti nastavljeni, bilo je elementarno da se to najavi barem dan ranije.
Takva pravovremena obavijest omogućila bi, posebno nemoćnim osobama, da se organiziraju i pripreme određene količine vode.
Voda je, uz kisik, osnovni element i potreba života, a nedostatak iste u ovakvim situacijama izravno ugrožava zdravlje i kvalitetu života građana.
Ovaj incident jasno ukazuje na ozbiljne nedostatke u koordinaciji informacija unutar službi.
Nije dovoljno samo „raditi od 8 do 16 i otići kući“, pogotovo kada se radi o vitalnim uslugama poput vodoopskrbe.
Ukoliko se ne može osigurati pravovremena najava prekida, tada bi se barem trebale staviti određene službe na raspolaganje kako bi reagirale u datoj situaciji i pružile pomoć građanima.
Redakcija portala Novikonjic.ba obratila se za komentar JKP Vodovod i kanalizacija te će javnost biti naknadno upoznata s njihovim odgovorom.
Nadamo se da će ovaj apel građana potaknuti nadležne službe da preispitaju svoje protokole i osiguraju bolju komunikaciju i organizaciju, kako se ovakve situacije ne bi ponavljale i kako bi se zaštitila dobrobit svih stanovnika Konjica.