Konjičanke uspješno promovisale DL studij Poslovne informatike

Konjic, BiH – Četiri studentice Poslovne informatike s Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, porijeklom iz Konjica – Medina Turak, Adna Bilanović, Melisa Faladžić i Samra Lojić – uspješno su realizovale promotivnu kampanju za Distance Learning (DL) studij.
Kampanja je provedena u okviru predmeta Marketing, pod mentorstvom profesora Veldina Ovčine i asistentice Sare Kljajić.
Tim je osmislio i implementirao kampanju nazvanu “engageX“, s ciljem približavanja prednosti online studiranja mladima, posebno maturantima i budućim studentima. Kampanja je uključivala izradu infografika, objave na društvenim mrežama (Instagram i TikTok), promotivne videozapise i digitalni letak.
Značajan dio kampanje bile su aktivnosti na terenu, uključujući posjetu Srednjoj školi Konjic, gdje su studentice održale prezentaciju učenicima završnih razreda.
“Cilj nam je bio pokazati da online studiranje može biti jednako kvalitetno, a daleko fleksibilnije. Željele smo kroz vlastiti primjer prenijeti poruku da obrazovanje može pratiti tempo savremenog života”, izjavila je za NoviKonjic.ba, Medina Turak, lider tima engageX.
Kampanja je završena promotivnim videom uspješnog autorskog dvojca Dino Muhibić i Muhamed Tinjak, koji prikazuje savremeni način studiranja, rad na platformi i fleksibilnost nastave.
Studentice su istakle kako im je projekt omogućio povezivanje teorijskog znanja s praksom, razvoj kreativnosti i unapređenje komunikacijskih vještina.
Video Muhibic Dino & Muhamed Tinjak