
Četiri studentice studija Poslovne informatike Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru – Nejra Boloban, Džana Uzunović, Nađa Nazdraić i Neila Mušić – u okviru nastave iz predmeta Marketing, pod mentorstvom profesora Veldina Ovčine, odlučile su se za kampanju koja je spojila edukaciju, kreativnost i promociju prirodnih ljepota Bosne i Hercegovine.
Kampanja je imala za cilj promociju lokalnog turizma, s posebnim fokusom na rijeku Neretvu i grad Konjic – destinacije koje već godinama privlače ljubitelje prirode, adrenalinskih sportova i autentičnog bosanskohercegovačkog ambijenta. Studentice su kroz praktičan rad pokazale kako se teorijsko znanje može primijeniti u stvarnim projektima koji imaju značajan uticaj na lokalnu zajednicu.

Na terenskoj posjeti agenciji Raft Kor iz Konjica, imale su priliku osjetiti kako izgleda dan na vodi koji mijenja perspektivu. “Na čamcu svi dišemo isto,“ dijele za Novikonjic.ba iskustvo studentice. Kroz svoju kampanju, cilj im nije bio samo istaknuti adrenalin i avanturu, već i promovirati prirodne ljepote netaknute divljine, potaknuti ljude da pronađu mir u žuboru rijeke, osjete snagu trenutka i pozitivnu energiju zajedničkog doživljaja.

Agencija okuplja zaljubljenike u prirodu iz cijelog svijeta, podstiče stvaranje novih prijateljstava i jača timski duh kroz izazove koji se savladavaju zajedno. Ova priča ne završava kampanjom. Ona se nastavlja svaki put kada neko odluči doživjeti Neretvu izbliza, kada u njenim valovima pronađe mir, izazov, inspiraciju ili osjećaj pripadnosti. Jer svako novo putovanje ovom rijekom donosi novu priču, novo povezivanje i još jedan podsjetnik na snagu prirode i zajedništva.