Nedavne izjave najviših općinskih i državnih zvaničnika, Salema Dedića i predsjedavajućeg Vijeća Ministara Denisa Zvizdića, a koje se odnose na predstojeću sanaciju tunela Crnaja, ne predstavljaju ništa drugo nego naknadnu pamet, besmisleno bacanje prašine u oči građanima i vrhunac licemjerstva. U svojoj izjavi predsjedavajući Vijeća ministara kaže da je nedopustivo da se radovi odvijaju, a da niko nije ni pokušao naći alternativne pravce.


Nekoliko mandata načelnika Dedića, osim što ih karakteriše očita nesposobnost, prošlo je u zamajavanju javnosti njegovim dobro uvježbanim floskulama o nadležnostima-nenadležnostima, kao i besmislicama kao što su "razmotrićemo, sagledaćemo, pitaćemo struku".

Podsjećamo javnost da je OO SDP BIH JABLANICA još u oktobru 2015. godine uputila Inicijativu za donošenje Odluke o pokretanju aktivnosti na izgradnji mosta u Ostrošcu i izgradnji puta desnom obalom Jablaničkog jezera.

Na ovaj način smo ponudili rješenje za razvoj turizma, te ujedno izgradnju alternativnog putnog pravca. Nažalost, u svom odgovoru našu Inicijativu načelnik Dedić, nazvao je bespredmetnom. Nije trebalo mnogo vremena da se pokaže koliko je naša Inicijativa bila i kvalitetna i predmetna.


Nažalost, jedino što je u cjelosti bespredmetno jeste konstantna priča o sinergiji i koordinaciji kadrova SDA, čiju će cijenu prilikom sanacije tunela Crnaja plaćati građani i slabašna bh. privreda i kao njezin slabiji dio, privreda Jablanice koja je odavno na koljenima.


Općinski odbor SDP BiH Jablanica

Igman Konjic, najveća domaća kompanija iz vojne industrije, dobio je novog suvlasnika.

Studentice Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Elmedina Beha, Amela Delalić, Ajla Gagula, Amila Zatega, Elma Kero i Belma Zagorčić uz mentorstvo prof.dr. Veldina Ovčine, 12.6.2019. godine predstavile su svoju marketing ideju na projektu „Splavarenje na Jablaničkom jezeru“ na kojem su vrijedno radile.

Svake godine na Ekonomskom fakultetu "Džemal Bijedić" pod mentorstvom doc. dr. Veldin Ovčina studenti druge godine imaju priliku da pronađu problem, izrade marketing plan i ponude kreativna rješenja za navedeni problem.

Na redakcijski e-mail zaprimili smo saopćenje za javnost Agencije Prvi korak, čiji sadržaj prenosimo u cjelosti: